۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۰۰

جلال‌الدین علی‌محمدی:

فجر سپاسی مقابل پرسپولیس نیز مستحق بُرد بود/ پاسخ اعتماد یاوری را دادم

فجر سپاسی مقابل پرسپولیس نیز مستحق بُرد بود/ پاسخ اعتماد یاوری را دادم

اصفهان - خبرگزاری مهر: مدافع تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: تیم فجر سپاسی مقابل پرسپولیس نیز مستحق بُرد بود اما در این بازی به پیروزی نرسید.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال‌الدین علی‌محمدی عصر امروز یکشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: این مسابقه بازی خوبی بود و ما آمده بودیم تا سه امتیاز آن را بگریم و برای آن خوب تمرین کردیم.

وی افزود: تیم ما در بازی‌های اخیر خود خوب بازی کرده اما امتیازات لازم را کسب نکرده است زیرا ما مقابل پرسپولیس خوب بودیم و بدشانسی باعث شد که در این بازی نتوانیم هر سه امتیاز مسابقه را ازآن خود کنیم.

مدافع تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز بیان داشت: ما در این مسابقه ابتدا به گل رسدیم و طبیعی است که تیم‌ها بعد از زدن گل در خانه تیم حریف، دفاعی می‌شوند که ما نیز اینگونه شدیم اما خوشحالم که سه امتیاز مسابقه را کسب کردیم زیرا یک امتیاز نه به درد ما می‌خورد و نه ذوب‌آهن.

وی پیرامون حضورش در تیم فجر سپاسی گفت: در سپاهان به من کم بازی می‌رسید و به فجر رفتم و شرایط من بهتر شده و از زمانی که یاوری آمده، شرایط بهتر شده زیرا او به من اعتماد کرد و من توانستم پاسخ اعتماد او را بدهم.

علی‌محمدی خاطرنشان کرد: من به فجر سپاسی عرق دارم و امیدوارم که این سه بازی را ببریم و در پایان فصل نتیجه بگیریم اما در باره فصل آینده، بعداً تصمیم می‌گیرم.

کد خبر 2237633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha